Saturday, November 15, 2008

Fun Day in Bellevue at Meydenbauer



ETA: Look at last year's picture at the Crafty Secrets booth with SANDY... Yep, it's the same green jacket. In another picture, even earlier, in 2005, I have the same green amber necklace on! What is up with THAT? LOL



I was lucky enough to go to the Creating Keepsakes Convention in Bellevue today. After feeling pretty cruddy yesterday and worrying about the house in Santa Barbara because of wildfires, I felt like it would be a nice getaway and take my mind off feeling bad and worrying. I was right.

Check out the fun!

Vicki Chrisman: Crafter/inventor of cool things from This Art that Makes Me Happy! She designs for Crafty Secrets and this was the first time that I actually met Vicki - WOW! I can see why everyone loves her! She is immediately lovable and soooo cute! Thank you for the very cute make n take, Vicki, at the Crafty Secrets booth! I had fun chatting with you, Sandi and Sandi's husband, Scott, too :)

Some adorable cards from the DeNami Booth, and where I bought LOTS of stamps! I could have bought more if I didn't have a budget..dang!

Next is Nami from DeNami Designs. 2 of her daughters were also at the show - they are just beautiful and are sooooo pretty! Nice work on stamps and the kids, Nami! ;-)

Then there's a picture of a great stamped scrapbook page by Technique Tuesday - love it! Would you believe up to 75% off at their booth? Wowzers!

And finally my cousin, Carrie, and aunt, Candy, who are also scrapbookers, on our way out of the show.

My aunt who is on the right, is alot of fun - she emails me regularly - my boss at work enjoys reading the emails when he covers for me....once he sees her picture he'll probably have a crush on her - she's cute!

Cousin Carrie (on the left) has three little boys who are all killer cute and soo smart! WOWZA! She entered a page but didn't tell me about it until after it was too late to take a photo or I'd share it here.

I've got some pictures of THINGS that I made that I will be sharing soon too :)

I met up with lots of old friends today and also made several new friends!


Happy Saturday everyone....say a little prayer for the Tea Fire in Santa Barbara...we don't want that thing spreading any closer to "las tunas"!!!! (Our home down there)...

6 comments:

~amy~ said...

Ooooohhh....lucky duck you....I wish I could have gone...I had 2 soccer games and feverishly working on things to sell tomorrow :)

Vicki C said...

Oh.. it was soooo fun getting to meet in person and chat! You are so sweet!
Been thinking about you and wondering about the fires.. and your home. Praying they end!

Michelle Granger said...

Thanks for being the best TA!!! I am glad you made it home safely and I am praying for the safety of your home....enjoy all of your goodies you brought home from the weekend and isn't Vicki the best!

DeNami Design said...

Hi Elaine,

It was great meeting you! You are lots of fun. I bet with Julianne, we would have a laugh fest. Hee, hee, hee... LOL!
Hope to see you again. There's a show in May at the Puyallup Fairgrounds.
Also, about 50 NEW designs premiering in January. Can't wait! They are great!

Nami

Linda Beeson said...

I loved seeing your photos of the convention cause I so would have loved to have been able to go. One year I did get there. You mention a home in Santa Barbara and the fire. My son is a fireman there so he was on that fire. Soooooo horrible but good it is out.

Mel M. M. McCarthy said...

Looks like a blast! Keeping my fingers crossed that the fire is out soon! :O)